Susahnya anak nak dengar cakap. Macam mana nak atasi nya ye?

KakN pun baru tau bila anak dah masuk 3 orang ni.

Kalau mommies nak tau anak-anak kita ni ada 2 jenis.

1. Yang nak kan habuan kalau kita suruh sesuatu.

2. Yang kalau dia tak buat dia tidak akan dapat sesuatu.

So kita kena cuba kat anak kita mana satu yang mereka suka.

Jangan salah bagi arahan tau. Kalau tersalah nanti dia akan memberontak.

Sebab ada anak-anak tak suka dengan yang nombor 2.

 

Selamat Mencuba mommies 🙂

 


Join telegram channel untuk info & tips mengenal karektor anak..

klik & join link dibawah

https://t.me/eeventus_baiknyaanakmama

 

 

Selamatkan anak anda dengan Eeventus.. klik gambar bawah untuk info

Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *